Platea-n, umoreak eta absurdoak zeharkatzen dituzte saminaren eta urraduraren irudiak.
Bitarteko existentziaren edo arimen trantsizio-egoeraren ideiatik abiatuta, Platea-n, oturuntza-mahai bat aurkezten zaigu, imajinatutako linbo baten irudikapen gisa, padurak dituen paisaia baten erdian. Mareen mugimenduak nabarmentzen du bizitzak eman eta hartzeko duen bereizgarria, azalpenik edo lokarririk aurkitu gabe. Jainko batek, zeremonien maisu gisa, ongi etorria ematen die inguru aldakor horretara iristen diren gorpuei. Itsasoak eramanda, noraezean edo konorterik gabe iristen dira, naufragoak edo sirenak bailiran; denek izan zituzten bizitza eta heriotza lehenago. Lekua azken ospakizunerako, transmutazio handirako prestatuta dago, baina, lehenago, beren aurreko borondateak utzi beharko dituzte, oraindik ere haien oihartzuna entzuten baita. Platea Tripak euskal konpainiaren hirugarren ekoizpena da. Heriotzaren eta bizitzaren artean gertatzen denari buruzko hausnarketa existentziala, umorerako eta absurdorako tartea ere baduena. Obran, umoreak eta absurdoak zeharkatzen dituzte minaren eta urraduraren irudiak; kantu polifonikoek eta akordeoiaren eta biolinaren soinuek —klasikotik esperimentalera joz— ikuspegi poetiko eta abstraktuak biltzen dituzte. Pieza asmo estetiko sakon baten emaitza da, narratiba konbentzionala gainditzen du, eta bitarteko bat da publikoa barreetatik eta malkoetara eramateko.
Deskribapena:
Ideia, testuak, eszenaratzea eta eszenografia: Natalia Suárez, Marina Suárez, Andrea Berbois eta Maite Muguerza Antzezleak: Natalia Suárez, Marina Suárez, Andrea Berbois, Maite Muguerza eta Garazi Navas. Kanpoko begirada: Mayi Martiarena Musika: Andrea Berbois eta Garazi Navas Testuak: Tripak Eszenografiako laguntzaileak: HAIEK Koop. Argiaren diseinua: Inga Cerro Banaketa: Tripak Argazkiak: Arriguri Babesleak: DINAMOA, Eremuak, S’ALA espazio per artist*, Bulegoa z/b, AZALA, GaraiOn, Arropaineko Arragua, BARATZA Aretoa, Tabakalera, L’Animal a L’esquena.