Artearen historialaria, kritikaria eta komisarioa den aldetik, artikuluak eta kritikak idatzi ditu hainbat egunkaritan, besteak beste, Artforum, Art Journal, October eta Texte zur Kunst-en, eta, orobat, mundu osoko instituzioetako erakusketen katalogoetan. Burton komisarioa edo komisario kidea izan da hainbat erakusketatan; hona hemen proiektuetako batzuk: Sherrie Levine: Mayhem, Whitney Museum of American Art, New York, 2011 (Elisabeth Sussman-ekin); Anti-Establishment, Bard College-ko Center for Curatorial Studies, Annandale-on-Hudson, NY, 2012; Take It or Leave It: Institution, Image, Ideology at the Hammer Museum, Los Angeles, 2014 (Anne Ellegood-ekin); eta New Museum, XFR STN, 2013; Wynne Greenwood: “Kelly”, 2015 (Stephanie Snyder-ekin); Cheryl Donegan: “Scenes and Commercials”, 2016; Simone Leigh: “The Waiting Room”, 2016 (Shaun Leonardo eta Emily Mellorekin); "A.K. Burns: Shabby But Thriving", 2017 (Sara O'Keeffe-rekin); eta, orain dela gutxi, Trigger: Gender As A Tool And A Weapon (2017).
Bestalde, Cindy Sherman lanaren editorea (October Files, MIT Press, 2006); eta Public Servants: Art and the Crisis of the Common Good (New Museum eta MIT Press, 2016) lanaren koeditorea (Shannon Jackson eta Dominic Willsdon-ekin), eta Trap Door: Trans Cultural Production and the Politics of Visibility (New Museum eta MIT Press, 2017) lanaren koeditorea da (Reina Gossett eta Eric A. Stanley-rekin batera). New Museum-erako lan egin aurretik, Bard College-ko Center for Curatorial Studies-eko graduondoko programaren zuzendaria (2010-2013), eta Whitney Independent Study Program-aren zuzendari laguntzailea eta kide gorena izan zen Burton (2008-2010).