Metadatuen erregistro osatua
Bildumetan agertzen da:Arte eszenikoak
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.coverage.spatialLantegia 1, planta 1es
dc.coverage.spatialLantegia 1, 1. solairuaeu
dc.coverage.spatialLantegia 1, floor 1en
dc.date18-11-2021es
dc.date18-11-2021en
dc.date2021-11-18eu
dc.date.accessioned2024-05-31T08:51:50Z-
dc.date.available2024-05-31T08:51:50Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/696-
dc.description.abstractEntre junio de 2020 y febrero de 2021, el artista holandés estadounidense Sands Murray-Wassink y Aimar Arriola se embarcaron en un intercambio epistolar por invitación de <i>If I Can't Dance, I Don't Want To Be Part Of Your Revolution</i>, organización con sede en Ámsterdam dedicada al estudio de la performance. El intercambio fue un componente lateral de Gift Science Archive (GSA), una performance ‘monumental’ de Murray-Wassink, de 18 meses de duración, encargada por <i>If I Can't Dance</i>; en ella, el artista y sus colaboradores socavaron, ordenaron y archivaron el inventario completo de materiales de su estudio como una performance duracional. En este contexto, el intercambio epistolar entre Murray-Wassink y Arriola exploró temáticas habituales en el arte y la vida del artista, incluidos temas de autocuidado, salud mental, género y sexualidad.<br> Partiendo de elementos del intercambio epistolar, incluidos aquellos relacionados con lo que es o puede ser una ‘forma queer’, así como ideas sobre cambios culturales, migración, espiritualidad, estética, etnicidad, historias, género y sexualidad, estados mentales y cómo lidiar con ellos, en esta velada Sands Murray-Wassink presenta una nueva performance concebida para la ocasión. La performance se basará en estrategias recurrentes en el trabajo del artista, como la cita, el dibujo en vivo y el sostenimiento de algo, ya sea vida, pensamiento o acción, durante un periodo extendido de tiempo.es
dc.description.abstract2020ko ekainetik 2021eko otsailera bitartean, Sands Murray- Wassink artista holandar estatubatuarrak eta Aimar Arriolak gutun-truke bat izan zuten, <i>If I Can ‘t Dance, I Don' t Want To Be Part Of Your Revolution</i> erakundeak gonbidatuta –Amsterdamen egoitza duen erakundea, performancea aztertzen duena–. Trukea Gift Science Archive (GSA), Murray- Wassink-en performance sekulakoaren alboko osagai bat izan zen. <i>If I Can' t Dance</i>k enkargatutako performanceak 18 hilabeteko iraupena izan zuen; bertan, artistak eta laguntzaileek bere estudioko materialen inbentario osoa indusi, ordenatu eta artxibatu zuten performance iraunkor bat bezala. Testuinguru horretan, Murray-Wassink eta Arriolaren arteko gutun-trukeak artean eta artistaren bizitzan ohikoak diren gaiak aztertu zituen, autozaintza, osasun mentala, generoa eta sexualitatea barne.<br> Gutun-trukearen elementuetatik abiatuz, “queer forma” denarekin edo izan daitekeenarekin zerikusia dutenak barne hartuta, eta, orobat, aldaketa kulturalei, migrazioari, espiritualtasunari, estetikari, etnizitateari, istorioei, generoari eta sexualitateari, egoera mentalei eta horiekin guztiekin borrokatzeko moduei buruzko ideiak jasoz, Sands Murray- Wassink-ek performance berri bat aurkeztuko du gaualdi honetan. Performanceak artistaren lanean errepikatzen diren estrategiak izango ditu oinarrian, hala nola aipua, zuzeneko marrazkia eta zerbaiten sostengua -dela bizitza, pentsamendua edo ekintza- denbora luzez.eu
dc.description.abstractBetween June 2020 and February 2021 the Dutch American artist Sands Murray-Wassink and Aimar Arriola embarked on an epistolary exchange at the invitation of <i>If I Can't Dance, I Don't Want To Be Part Of Your Revolution</i> – Amsterdam-based organization dedicated to the study of performance. The epistolary exchange was a side element of Murray-Wassink's ‘monumental' 18-month performance Gift Science Archive (GSA), commissioned by <i>If I Can't Dance</i>, in which he and his collaborators dug through, ordered and archived the full inventory of his studio as a durational performance over a one-year period. The exchange –a small element of the wider project– explored themes from across his art and life practices, including issues of self-care, mental health, gender, and sexuality.<br> Departing from elements of the epistolary exchange, including those related to what a queer form is or can be, as well as ideas on cultural shifts, migration, spirituality, aesthetics, ethnicity, histories, gender and sexuality, mind states and how to deal with them, in this evening Sands Murray-Wassink presents a new performance conceived for the occasion. The performance will draw on recurrent strategies in the artist's work such as citation, live drawing and sustaining something — be it life, thought or action — for a long while.en
dc.publisherAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbaoes
dc.relationhttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/468-
dc.rightsAzkuna Zentroa – Alhóndiga Bilbao.es
dc.subjectIntimidades
dc.subjectIntimitateaeu
dc.subjectIntimacy (Psychology)en
dc.subjectSexualidades
dc.subjectSexualitateaeu
dc.subjectSexualityen
dc.subjectTeoría Queeres
dc.subjectQueer Teoriaeu
dc.subjectQueer Theoryen
dc.subjectTransexualidades
dc.subjectTransexualitateaeu
dc.subjectTransexualismen
dc.titleWorking Title: Shahzia Sikander Catalysises
dc.typePerformancees
dc.typePerformanceaeu
dc.typePerformanceen
dc.contributor.artistArriola, Aimar (1976- )-
dc.contributor.artistMurray-Wassink, Sands (1974 - )-
dc.contributor.originatorAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-