Metadatuen erregistro osatua
DC eremua | Balioa | Hizkuntza |
---|---|---|
dc.coverage.spatial | Sala Iparraguirre, planta 0 | es |
dc.coverage.spatial | Iparraguirre aretoa, 0. solairua | eu |
dc.coverage.spatial | Iparraguirre hall, floor 0 | en |
dc.date | 10-10-2022 /11-10-2022 | es |
dc.date | 24-10-2022 / 25-10-2022 | es |
dc.date | 10-10-2022 /11-10-2022 | en |
dc.date | 24-10-2022 / 25-10-2022 | en |
dc.date | 2022-10-10 / 2022-10-11 | eu |
dc.date | 2022-10-24 / 2022-10-25 | eu |
dc.date.accessioned | 2023-11-06T09:48:17Z | - |
dc.date.available | 2023-11-06T09:48:17Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.uri | http://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/598 | - |
dc.description.abstract | Al igual que cuando escuchamos nuestra voz grabada podemos no reconocernos en ella, al vivir la mayor parte de nuestra vida online, ¿qué consecuencias tiene para nuestros cuerpos físicos la disociación que se crea con nuestra imagen digital? ¿Es posible vivir en esta distopía de perfección digital sin que el mundo físico se vea resentido? <br>A lo largo de cuatro sesiones analizaremos qué aplicaciones usamos, cómo lo hacemos, cuáles son sus funcionalidades. Experimentaremos con las posibilidades de los filtros de Instagram y de diferentes técnicas para realizar una acción artística en una red social.<br>Este taller, dirigido al alumnado de 1º Bachiller y concertado con los Centros escolares, forma parte del proyecto <i>So Sad Today</i>. | es |
dc.description.abstract | Gure ahots grabatua entzuten dugunean, agian ez dugu gure burua hor ezagutuko; era berean, gure bizitza gehiena online bizitzean, zer ondorio du gure gorputz fisikoentzat gure irudi digitalarekin sortzen den disoziazioak? Bizi al daiteke perfekzio digitaleko distopia honetan, mundu fisikoa mindu gabe? <P></P><br>Lau saiotan aztertuko dugu zer aplikazio erabiltzen dugun, nola egiten dugun, zer funtzionaltasun duten. Instagrameko iragazkien aukerekin eta hainbat teknikekin esperimentatuko dugu, sare sozial batean ekintza artistiko bat egiteko. <P></P><br>Tailer hau <i>So Sad Today</i> proiektuaren parte da. Batxilergoko 1. mailako ikasleei zuzenduta dago eta Ikastetxeekin itundua. | eu |
dc.description.abstract | We don’t recognise our voice when it’s recorded, as we spend most of our lives online; what are the consequences for our physical bodies in relation to the dissociation created with our digital image? Can we live in this dystopian scenario of digital perfection without taking its toll on the physical world? <br>We’ll be analysing the Apps we use, how we use them, and what their functions are over 4 sessions. We’ll be experimenting with the possibilities of Instagram filters as well as different techniques to produce an artistic reaction on a social network. <br>This workshop is part of <i>So Sad Today</i> project. It is aimed 1st year 6th form students and arranged with schools. | en |
dc.publisher | Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao | es |
dc.relation | http://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/748 | - |
dc.relation | http://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/595 | - |
dc.relation | http://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/599 | - |
dc.rights | © Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao | - |
dc.subject | Arte y tecnología | es |
dc.subject | Artea eta teknologia | eu |
dc.subject | Art and technology | en |
dc.subject | Cultura digital | es |
dc.subject | Kultura digitala | eu |
dc.subject | Digital culture | en |
dc.subject | Redes sociales en Internet | es |
dc.subject | Sare sozialak interneten | eu |
dc.subject | Online social networks | en |
dc.title | Victoria Ascaso. Pretty Sad | es |
dc.title.alternative | Babestu. Apoyo a la creación contemporánea | es |
dc.title.alternative | Babestu. Contemporary creation support | en |
dc.title.alternative | Babestu. Sorkuntza garaikideari laguntza | eu |
dc.type | Taller | es |
dc.type | Tailerra | eu |
dc.type | Workshop | en |
dc.contributor.artist | Ascaso, Victoria (1986- ) | - |
dc.contributor.originator | Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao | - |