Metadatuen erregistro osatua
DC eremua | Balioa | Hizkuntza |
---|---|---|
dc.contributor.author | Lertxundi, Laida (1981- ) | - |
dc.contributor.editor | Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao | - |
dc.date | 2014 | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-03T11:38:06Z | - |
dc.date.available | 2022-10-03T11:38:06Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.isbn | 978-84-616-8672-8 | - |
dc.identifier.uri | http://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/506 | - |
dc.description.abstract | La muestra de esta artista bilbaína afincada en Los Ángeles ofrece un recorrido por su obra cinematográfica que incluye su último trabajo, ‘WeHadtheExperienceButMissedtheMeaning’, una sala dedicada a las películas de Los Ángeles, un trabajo rodado en Noruega y un apartado de documentación sobre sus influencias y referencias. Sus obras evocan la intimidad de los espacios, tanto internos como externos, y juegan con los límites del lenguaje cinematográfico. Trabaja con cámaras de 16 mm, una técnica casi obsoleta, y sus rodajes suelen durar meses. | es |
dc.description.abstract | Los Angelesen bizi den artista bizkaitar honen erakusketak ibilbide bat egiten du haren obra zinematografikoan barrena, hauek barnean hartuta: ‘WeHadtheExperienceButMissedtheMeaning’ izeneko azken lana, Los Angelesko filmei eskainitako areto bat, Norvegian filmatutako lan bat eta haren eraginei eta erreferentziei buruzko dokumentazioko atal bat. Lanek kanpoko eta barruko espazioen intimitatea ekartzen digute gogora, eta jolas egiten dute hizkuntza zinematografikoaren mugekin. 16 mm-ko kamerak erabiltzen ditu lanerako, zaharkitutako teknika bat, eta filmatze-lanek hilabeteko iraupena izaten dute. | eu |
dc.description.abstract | The exhibition by this Bilbao artist based in Los Angeles offers a journey through her cinematographic work, which includes her latest work, 'We Had the Experience But Missed the Meaning', a cinema room dedicated to Los Angeles films, a work filmed in Norway and a documentation section on her influences and references. Her works evoke the intimacy of spaces, both internal and external, and play with the limits of cinematographic language. Her works are shot using 16 mm cameras, a virtually obsolete technique, and her film shoots generally last several months. | en |
dc.publisher | Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao | es |
dc.relation | https://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/281 | - |
dc.relation.uri | http://www.katalogoak.euskadi.eus/cgi-bin_q81a/abnetclop/?TITN=771870&LANG=es-ES | es |
dc.relation.uri | http://www.katalogoak.euskadi.eus/cgi-bin_q81a/abnetclop/?TITN=771870&LANG=eu-ES | eu |
dc.relation.uri | http://www.katalogoak.euskadi.eus/cgi-bin_q81a/abnetclop/?TITN=771870&LANG=en-US | en |
dc.rights | © Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao | - |
dc.title | Llora cuando te pase [Catálogo] | es |
dc.title | Llora cuando te pase [Katalogoa] | eu |
dc.title | Llora cuando te pase [Catalogue] | en |
dc.type | Publicación | es |
dc.type | Argitalpena | eu |
dc.type | Publication | en |
dc.contributor.curator | Davies, Andy | - |
dc.contributor.designer | Quigley, Lucas | - |
dc.publicacionAZ | <a href="https://dendaz.azkunazentroa.eus/collections/publicaciones/products/llora-cuando-te-pase-laida-lertxundi" target="_blank">DendAZ. This is Basque Design</a> | - |