Metadatuen erregistro osatua
Bildumetan agertzen da:Erakusketak
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.coverage.spatialSala de exposiciones, planta -2es
dc.coverage.spatialErakusketa aretoa, -2. solairuaeu
dc.coverage.spatialExhibition hall, floor -2en
dc.date16-02-2017 / 14-05-2017es
dc.date16-02-2017 / 14-05-2017en
dc.date2017-02-16 / 2017-05-14eu
dc.date.accessioned2020-12-15T08:52:53Z-
dc.date.available2020-12-15T08:52:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/265-
dc.descriptionLa exposición reúne tres grandes instalaciones que remiten a la idea del recorrido por el espacio urbano: <i>Fin de silencio</i>, un lugar de descanso y reflexión formado por un conjunto de alfombras que reproducen poéticamente los letreros de los comercios de La Habana de los años 50; <i>Alcantarillas</i>, una reproducción del suelo de Bilbao, donde el espectador entra a un espacio en el que la rebelión y la protesta vienen desde el propio suelo haciendo que la ciudad hable desde lo más profundo; y finalmente, <i>Partitura</i>, una composición musical que reescribe una nueva partitura a partir de las diferentes sonoridades de los músicos callejeros de la ciudad, constituyendo un retrato de la ciudad contemporánea.es
dc.descriptionErakusketak hiriko espaziotik egindako ibilbidearen ideia gogora ekartzen duten hiru instalazio handi hartzen ditu barnean: <i>Fin de silencio</i> (Isiltasunaren amaiera), atseden eta hausnarketa egiteko leku bat, 50eko hamarkadako Habanan zeuden saltokietako idazkunak poetikoki erreproduzitzen dituzten alfonbren multzo batez eratua; <i>Alcantarillas</i> (Estoldak), Bilboko zoruaren erreprodukzioa, ikuslea barneratzen den espazioan matxinada eta protesta lurzorutik etor daitezen, hiriak barren-barrendik hitz egin dezan; eta, azkenik, <i>Partitura</i>, musika-konposizio bat, hiriko kale-musikarien sonoritate desberdinetatik abiatuta partitura berri bat idazten duena, gaur egungo hiriaren erretratu bat eratuta.eu
dc.descriptionThe exhibition brings together three installations which are, in effect, a tour around the urban space: <i>Fin de silencio</i> (End of silence), a place of rest and reflection created from a collection of rugs which poetically reproduce the Havana shop signs of the 1950s; <i>Alcantarillas</i> (Drains), a reproduction of Bilbao’s ground space, where the spectator enters a zone in which rebellion and protest rise from the ground itself, causing the city to speak from its core; and finally, <i>Partitura</i> (Score), a music composition which rewrites a new score based on the different sounds of the city’s wandering musicians, forming a portrait of the contemporary city.en
dc.description.abstractAzkuna Zentroa presenta del 16 de febrero al 14 de mayo de 2017 la primera gran exposición en Bilbao del artista cubano Carlos Garaicoa.es
dc.description.abstractCarlos Garaicoa artista kubatarrak Bilbon ikusgai jarriko duen lehen erakusketa handia Azkuna Zentroan izango da, 2017ko otsailaren 16tik maiatzaren 14ra.eu
dc.description.abstractAzkuna Zentroa presents the first large-scale exhibition in Bilbao by Cuban artist Carlos Garaicoa from February 16th to May 14th 2017.en
dc.publisherAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbaoes
dc.rights© Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-
dc.subjectInstalaciones artísticases
dc.subjectArt installationsen
dc.subjectInstalazio artistikoakeu
dc.subjectArte contemporáneoes
dc.subjectContemporary arten
dc.subjectArte garaikideaeu
dc.subjectUrbanismoes
dc.subjectCity planningen
dc.subjectHirigintzaeu
dc.titleCarlos Garaicoa. Epifanías urbanases
dc.titleCarlos Garaicoa. Urban epiphaniesen
dc.titleCarlos Garaicoa. Hiriko epifaniakeu
dc.typeExposiciónes
dc.typeExhibitionen
dc.typeErakusketaeu
dc.contributor.artistGaraicoa, Carlos (1967- )-
dc.contributor.curatorEstudio Carlos Garaicoa-
dc.contributor.originatorAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-