Full metadata record
Appears in Collections:Scenic arts
DC FieldValueLanguage
dc.coverage.spatialLantegia 2, planta 2es
dc.coverage.spatialLantegia 2, floor 2en
dc.coverage.spatialLantegia 2, 2. solairuaeu
dc.date14-06-2018es
dc.date14-06-2018en
dc.date2018-06-14eu
dc.date.accessioned2020-06-23T09:56:21Z-
dc.date.available2020-06-23T09:56:21Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/206-
dc.description<p></p> <b>FICHA TÉCNICA</b> <ul> <li><b>Dirección artística</b>: Natxo Montero</li> <li><b>Ayte de dirección</b>: Pako Revueltas </li> <li><b>Creación e interpretación</b>: Laia Cabrera, Natxo Montero</li> <li><b>Diseño, iluminación y fotografía</b>: Gabo Punzo</li> <li><b>Vestuario y escenografía</b>: Estiling</li> <li><b>Video</b>: Alaitz Arenzana</li> <li><b>Música</b>: Fragmentos A.Vivaldi, J.S.Bach</li> <li><b>Agradecimientos</b>: AZALA kreazio espazioa, trangantDansa, L´animal a l’esquena, LA FUNDICIÓN Aretoa (Programa de Residencia en La FUNDICIÓN), Teatro Arriaga, Eneko, Fran, Nuria, Juanito y Lula, Alex, Neus, Eduard, Maria I, Luque Tagua, Olatz, Rubén. </li> </ul>es
dc.description<p></p> <b>FITXA TEKNIKOA</b> <ul> <li><b>Zuzendaritza artistikoa</b>: Natxo Montero</li> <li><b>Zuzendaritzako laguntzailea</b>: Pako Revueltas </li> <li><b>Sorkuntza eta interpretazioa</b>: Laia Cabrera, Natxo Montero</li> <li><b>Diseinua, argiteria eta fotografia</b>: Gabo Punzo</li> <li><b>Jantziteria eta eszenografia</b>: Estiling</li> <li><b>Bideoa</b>: Alaitz Arenzana</li> <li><b>Musika</b>: Fragmentos A.Vivaldi, J.S.Bach</li> <li><b>Esker onak</b>: AZALA kreazio espazioa, trangantDansa, L´animal a l’esquena, LA FUNDICIÓN Aretoa (La FUNDICIÓNen egonaldiprograma), Arriaga Antzokia, Eneko, Fran, Nuria, Juanito y Lula, Alex, Neus, Eduard, Maria I, Luque Tagua, Olatz, Rubén. </li> </ul>eu
dc.description.abstractAzkuna Zentroa presenta la pieza <i>Barbecho</i> de Natxo Montero (Bilbao, 1972), una reflexión en torno al propio proceso de creación.<br> Un recorrido de movimientos y coreografías en el que afloran diferentes cuestionamientos alrededor de la pieza y como se posicionan los creadores ante ésta. El estado de barbecho nos posibilita dejar la prisa, las obligaciones… ofreciéndonos el mero hecho de estar, de esperar a que pase algo o no. Barbecho es el reposo, la necesidad de cambio, airearse para salir renovado y enfrentarse de nuevo a lo cotidiano. El ocio es juego y jugar es el barbecho del alma.es
dc.description.abstractAzkuna Zentroak Natxo Monteroren (Bilbo, 1972), <i>Barbecho</i> pieza aurkezten du, sortzeko prozesuaz egindako hausnarketa.<br> Mugimenduen eta koreografien ibilbide honetan, hainbat zalantza pizten dira piezari buruz eta sortzaileek piezaren inguruan hartzen duten jarrerari buruz. Lugorriaren egoerak aukera ematen digu presa eta betebeharrak albo batera uzteko... eta egonean egoteko, zerbait noiz gertatuko zain. Lugorria da atsedena, aldatzeko beharra, egurastea eraberritzeko eta egunerokotasunari berriz aurre egiteko. Aisia jolasa da eta jolastea arima lugorritzea da.eu
dc.description.abstractAzkuna Zentroa presents the piece <i>Barbecho</i> by Natxo Montero (Bilbao, 1972), a reflection on the creation process itself.en
dc.publisherAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbaoes
dc.rights© Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-
dc.subjectCreación artísticaes
dc.subjectArtistic creationen
dc.subjectArte-sorkuntzaeu
dc.subjectDanza contemporáneaes
dc.subjectContemporary danceen
dc.subjectDantza garaikideaeu
dc.titleBarbecho-
dc.typeDanzaes
dc.typeDanceen
dc.typeDantzaeu
dc.contributor.artistMontero, Natxo (1972- )-
dc.contributor.originatorAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-