Metadatuen erregistro osatua
Bildumetan agertzen da:Erakusketa proiektuak
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.coverage.spatialTerrazaes
dc.coverage.spatialTerrazaeu
dc.coverage.spatialTerraceen
dc.date30-05-2023 / 03-06-2023es
dc.date30-05-2023 / 03-06-2023en
dc.date2023-05-30 / 2023-06-03eu
dc.date.accessioned2024-02-09T11:39:28Z-
dc.date.available2024-02-09T11:39:28Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/624-
dc.description.abstract<p>Susana Velasco propone una intervención que enlaza dos lugares: la azotea de Azkuna Zentroa y los barrios encaramados a los montes que rodean la ciudad.<br>Barrios que atisbamos desde esa azotea y que, como Masustegi, tuvieron su origen en el crecimiento informal que sostuvo e hizo posible la industrialización de Bilbao.<br>Aquellos migrantes llegados a los montes, a quienes llamaban “los de tierra de nadie”, eran gentes de una identidad difusa — ni del todo vasca ni del todo de los lugares de origen de sus familias —, que hicieron de la autoconstrucción de su barrio una obra de composición colectiva.<br>Esa tierra difusa y abierta de los poblados tiene su contraplano en la imagen de una Alhóndiga caída en desuso a mediados de los 70, y cuya azotea se nos desvela como un paisaje insólito: un pedazo de tierra asalvajada que resuena, como un extraño eco, con las formas que se auto-organizaban en aquellos montes cercanos.</p>es
dc.description.abstract<p>Susana Velascok proposatzen duen esku-hartzeak bi leku lotzen ditu: Azkuna Zentroko terraza eta hiria inguratzen duten mendietan dauden auzoak.<br>Auzo horiek, Masustegi kasu, Bilbo industrializazio betean zegoenean izandako hazkunde informalaren ondorio dira.<br>Mendietako migratzaile haiek, “inoren lurrekoak”, nortasun lausoko jendea ziren —ez erabat Euskal Herrikoak, ezta bere familien jatorrizko lekuetakoa ere —, eta beren auzoaren autoeraikuntza obra kolektibo bihurtu zuten.<br>Herrixketako lur lauso eta ireki horrek 70eko hamarkadaren erdialdean erabiltzen ez zen Alondegi baten irudian du kontraplanoa eta haren teilatua ezohiko paisaia bat bezala azaleratzen zaigu: oihartzun arraro baten antzera, inguruko mendi haietan autoantolatzen ziren formekin durundi egiten duen lur-zati basati bat.</p>eu
dc.description.abstract<p>Susana Velasco proposes an intervention linking two places, namely Azkuna Zentroa rooftop and the districts perched on the mountains surrounding the city.<br>The origin of these districts, as in the case of Masustegi, lies in the informal growth that took place around Bilbao.<br>The migrants who reached these mountains, referred to as “those from no man’s land”, turned the self- neither entirely Basque nor entirely from the places of origin of their families - construction of their district into a work of collective composition.<br>That dispersed and open land of settlements echoes an image of the “Alhóndiga” rooftop, fallen into disuse: a piece of untamed land that seems to have been brought down from those nearby mountains.</p>en
dc.publisherAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbaoes
dc.relationhttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/612-
dc.rights© Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-
dc.subjectArquitecturaes
dc.subjectArquitekturaeu
dc.subjectArchitectureen
dc.subjectNaturalezaes
dc.subjectNaturaeu
dc.subjectNatureen
dc.subjectHistoriaes
dc.subjectHistoryen
dc.titleTierra de nadiees
dc.title.alternativePrototipoak. Bienal Internacional de Nuevas Formas Artísticases
dc.title.alternativePrototipoak. International Biennial of New Artistic Formsen
dc.title.alternativePrototipoak. Forma Artistiko Berrien Nazioarteko Bienalaeu
dc.typeIntervención artísticaes
dc.typeInterbentzio artistikoaeu
dc.typeArtistic interventionen
dc.contributor.artistVelasco, Susana-
dc.contributor.curatorCasado, Rosa-
dc.contributor.curatorPérez, Fernando-
dc.contributor.curatorLópez, Maider (1975- )-
dc.contributor.curatorNoël, Stéphane-
dc.contributor.originatorAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-