Metadatuen erregistro osatua
Bildumetan agertzen da:Erakusketa proiektuak
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.coverage.spatialAuditorio, planta -1es
dc.coverage.spatialAuditorioa, -1. solairuaeu
dc.coverage.spatialAuditorium, floor -1en
dc.date01-06-2023es
dc.date01-06-2023en
dc.date2023-06-01eu
dc.date.accessioned2024-02-09T08:06:57Z-
dc.date.available2024-02-09T08:06:57Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/622-
dc.description</p><b>Director</b>: Gilles Jobin<br> <b>Bailarines</b>: Susana Panadés Diaz, Rudi van der Merwe, Jozsef Trefeli<br> <b>Bailarina principal</b>: Susana Panadés Diaz<br> <b>Artista 3D principal</b>: Tristan Siodlak<br> <b>Director técnico</b>: Camilo de Martino<br> <b>Artista técnico principal</b>: Pierre-Igor Berthet<br> <b>Captura de movimiento</b>: Pedro Ribot<br> <b>Cámaras</b>: Mocap Qualisys<br> <b>Música</b>: Tar Pond<br> <b>Arreglos musicales</b>: Marky Edelmann, Tommy Vetterli<br> <b>Masterización</b>: Dan Suter / Echo Chamber<br> <b>Administración</b>: Gonzague Bochud<br> <b>Producción</b>: Cie Gilles Jobin<br>es
dc.description</p><b>Zuzendaria</b>: Gilles Jobin<br> <b>Dancers</b>: Susana Panadés Diaz, Rudi van der Merwe, JozsefTrefeli<br> <b>Lead Dance Artist</b>: Susana Panadés Diaz<br> <b>Lead 3D Artist</b>: Tristan Siodlak<br> <b>Lead Technologist</b>: Camilo de Martino<br> <b>Lead Technical Artist</b>: Pierre-Igor Berthet<br> <b>Motion Capture</b>: Pedro Ribot<br> <b>Mocap cameras</b>: Qualisys<br> <b>Music</b>: Tar Pond<br> <b>Music Arrangement</b>: Marky Edelmann, Tommy Vetterli<br> <b>Mastering</b>: Dan Suter / Echo Chamber<br> <b>Administration</b>: GonzagueBochud<br> <b>Production</b>: Cie Gilles Jobin<br>eu
dc.description</p><b>Director</b>: Gilles Jobin<br> <b>Dancers</b>: Susana Panadés Diaz, Rudi van der Merwe, JozsefTrefeli<br> <b>Lead Dance Artist</b>: Susana Panadés Diaz<br> <b>Lead 3D Artist</b>: Tristan Siodlak<br> <b>Lead Technologist</b>: Camilo de Martino<br> <b>Lead Technical Artist</b>: Pierre-Igor Berthet<br> <b>Motion Capture</b>: Pedro Ribot<br> <b>Mocap cameras</b>: Qualisys<br> <b>Music</b>: Tar Pond<br> <b>Music Arrangement</b>: Marky Edelmann, Tommy Vetterli<br> <b>Mastering</b>: Dan Suter / Echo Chamber<br> <b>Administration</b>: GonzagueBochud<br> <b>Production</b>: Cie Gilles Jobin<br>en
dc.description.abstract<p>De gira mundial, la compañía Gilles Jobin presenta en Bilbao <i>Cosmogony</i>.<br>La performance digital tiene lugar en Ginebra, donde el movimiento en directo de tres bailarines es capturado en vivo en los estudios de la compañía y transmitido en tiempo real en el Auditorio de Azkuna Zentroa.<br>Los movimientos capturados se fraccionan en "bits" digitales que se envían instantáneamente a través del ciberespacio para mostrarse como avatares ante un público localizado en Bilbao a cientos de kilómetros del estudio de la compañía. Los cuerpos de las y los bailarines y sus avatares se entrelazan como partículas en un estado cuántico al tiempo que las acciones que realizan en la distancia y sus movimientos se teletransportan instantáneamente por todo el mundo.<br>Los bailarines actúan como titiriteros de sus propios cuerpos, animando sus avatares en tiempo real y componiendo la cosmogonía de un mundo en suspensión. En un espacio cósmico o en el corazón de una ciudad virtual, los cuerpos en movimiento de las y los bailarines se liberan de las leyes de la física al son del zumbido analógico de la banda suiza de doom rock TarPond, ofreciendo al público un hipnotizante viaje más allá de la realidad.<br><i>Cosmogony</i> se estrenó en 2021 en el Festival SIFA de Singapur, fue seleccionada para el Festival de Sundance 2022 y ganó el Premio al uso más innovador de la tecnología en el FilmGate Festival de Miami 2022. Ya se ha proyectado en directo desde Ginebra y sin viajar en 10 ciudades y 8 países de 3 continentes.</p>es
dc.description.abstract<p>Munduko biran, Gilles Jobin konpainiak <i>Cosmogony</i> aurkeztuko du Bilbon.<br>Performance digitala Genevan egingo da. Hor, hiru dantzariren zuzeneko mugimendua zuzenean harrapatuko da konpainiaren estudioetan, eta denbora errealean transmitituko da Azkuna Zentroko Auditorioan.<br>Atzemandako mugimenduak “bit” digitaletan zatituko dira, eta berehala bidaliko dira ziberespaziotik. Avatar gisa erakutsiko dira Bilbon, konpainiaren estudiotik ehunka kilometrora dagoen publiko baten aurrean. Dantzarien gorputzak eta haien avatarrak partikulak bezala korapilatuko dira egoera kuantiko batean, eta, aldi berean, distantzian egingo dituzten ekintza ekintzak eta haien mugimenduak berehala teleportatuko dira mundu osotik. Dantzariek beren gorputzen txotxongilo gisa jokatuko dute, beren avatarrak denbora errealean piztuz eta esekita dagoen mundu baten kosmogonia osatuz. Espazio kosmiko batean edo hiri birtual baten bihotzean, mugimenduan dauden dantzarien gorputzak fisikaren legeetatik askatuko dira, Suitzako TarPond doom rock taldearen burrunba analogikoaren soinuarekin, publikoari errealitatetik harantz doan bidaia hipnotizatzaile bat eskainiz.<br><i>Cosmogony</i> 2021ean estreinatu zen Singapurreko SIFA jaialdian, 2022ko Sundanceko Jaialdirako hautatu zuten, eta teknologiaren erabilera berritzaileenaren saria irabazi zuen 2022ko Miamiko FilmGate Jaialdian. Dagoeneko Genevatik zuzenean proiektatu da bidaiatu gabe 3 kontinenteko 10 hiritan eta 8 herrialdetan.</p>eu
dc.description.abstract<p>On a world tour, the Gilles Jobin company presents <i>Cosmogony</i> in Bilbao.<br>The live digital performance takes place in Geneva, featuring three dancers who are motion captured live at Gilles Jobin Company’s studio and screened in real time at the Auditorium of Azkuna Zentroa.<br>The captured movements are sliced up into digital ‘bits’ and sent instantaneously through cyberspace to appear as avatars to an audience for a live audience, hundreds of miles away from the company’s studio. The dancers’ bodies and their avatars are entangled like particles in a quantum state, performing spooky actions at a distance, their movements instantaneously teleported across the world.The dancers act as the puppeteers of their own bodies, animating their avatars in real time and composing the cosmogony of a world in suspension. In a cosmic space or in the heart of a virtual city, the moving bodies of the dancers break free from the laws of physics to the droning analogue sounds of Swiss doom rock band Tar Pond, offering the audience a mesmerizing journey beyond reality.<br><i>Cosmogony</i> premiered in 2021 at the SIFA Festival in Singapore, was selected for the 2022 Sundance Festival and won the Most Innovative Use of Technology Award at the FilmGate Festival in Miami 2022. It has already been screened live from Geneva and without traveling in 10 cities and 8 countries of 3 continent.</p>en
dc.publisherAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbaoes
dc.relationhttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/612-
dc.rights© Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-
dc.subjectPerformancees
dc.subjectPerformanceaeu
dc.subjectPerformanceen
dc.subjectRealidad virtuales
dc.subjectErrealitate birtualaeu
dc.subjectVirtual realityen
dc.subjectArte digitales
dc.subjectArte digitalaeu
dc.subjectDigital arten
dc.subjectArte y tecnologíaes
dc.subjectArtea eta teknologiaeu
dc.subjectArt and technologyen
dc.titleCosmogonyes
dc.title.alternativePrototipoak. Bienal Internacional de Nuevas Formas Artísticases
dc.title.alternativePrototipoak. Forma Artistiko Berrien Nazioarteko Bienalaeu
dc.title.alternativePrototipoak. International Biennial of New Artistic Formsen
dc.typePerformancees
dc.typePerformanceaeu
dc.typePerformanceen
dc.contributor.artistJobin, Gilles-
dc.contributor.curatorCasado, Rosa-
dc.contributor.curatorLópez, Maider (1975- )-
dc.contributor.curatorPérez, Fernando-
dc.contributor.curatorNoël, Stéphane-
dc.contributor.originatorAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-