Metadatuen erregistro osatua
Bildumetan agertzen da:Erakusketa proiektuak
DC eremuaBalioaHizkuntza
dc.coverage.spatialKulturen Ataria, 0. solairuaeu
dc.coverage.spatialAtrium of Cultures, floor 0en
dc.date30-05-2023 / 03-06-2023es
dc.date30-05-2023 / 03-06-2023en
dc.date2023-05-20 / 2023-06-03eu
dc.date.accessioned2024-02-05T10:02:35Z-
dc.date.available2024-02-05T10:02:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/618-
dc.description.abstract<p>El site specific de Ayşe Erkmen interviene en una de las columnas de hierro de 16 metros situadas en el acceso principal al Atrio de Azkuna Zentroa. <br>Una cinta verde que, como si fuera una hiedra, se teje alrededor del pilar desde el suelo hasta el techo. La tela, firmada con su nombre y repetido múltiples veces, a modo de logo o marca, da a la obra forma de autorretrato sobre autoría y reproducción, identidad e identificación. </p><i>Myself on Site</i> se convierte así en una “escultura-selfie" y el Atrio en un pedestal para la única columna intervenida. Al igual que Azkuna Zentroa es un lugar cultural específico, el nombre de la artista como único mensaje representa una actitud específica hacia el arte, y la repetición interminable e incontable del mismo impone una especie de entropía.es
dc.description.abstract<p>Ayşe Erkmenen site specific-ak Azkuna Zentroko Atariko sarrera nagusian dauden zutabeetako batean esku hartzen du.<br>Ayşe Erkmenen site specific-ak Azkuna Zentroko Atariko sarrera nagusian dauden zutabeetako batean esku hartzen du; zutabeak 16 metroko tamaina du eta burdinazkoa da. Zinta berde bat zutabearen inguruan ehuntzen da, huntza baten gisa, lurretik sabairaino. Oihala artistaren izenarekin sinatuta dago, behin eta berriz errepikatuta, logo edo marka gisa. Autorretratu forma ematen dio obrari, egiletza, erreprodukzioa, identitatea eta identifikazioa jorratuz.</p>Hala, <i>Myself on Site</i> “eskultura-selfie” bihurtzen da, eta Ataria esku-hartutako zutabe bakarraren idulki. Azkuna Zentroa leku kultural espezifikoa den bezala, artistaren izenak —mezu bakar gisa— artearekiko jarrera espezifikoa ematen du aditzera, eta haren errepikapen amaigabe eta kontaezinak entropia moduko bat ezartzen du.eu
dc.description.abstract<p>Ayşe Erkmen’s site specific intervenes in one of the 16 metre high iron columns located in the main entrance to Azkuna Zentroa´s Atrium.<br>A green tape is woven around the pillar from floor to ceiling like ivy. The fabric, signed with her name and repeated multiple times by way of a logo or brand, confers the work the form of a self-portrait on authorship, reproduction, identity and identification.</p>Thus, <i>Myself on Site</i> becomes a “selfie-sculpture” and the Atrium a pedestal for this only column that is intervened. Just as Azkuna Zentroa is a specific cultural place, the artist’s name as the sole message represents a specific attitude towards art, where the endless and uncountable repetition imposes a kind of entropy.en
dc.publisherAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbaoes
dc.relationhttp://artxiboa.azkunazentroa.eus/handle/123456789/612-
dc.rights© Azkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-
dc.subjectInstalación artísticaes
dc.subjectInstalazio artistikoaeu
dc.subjectArt installationen
dc.subjectArquitecturaes
dc.subjectArquitekturaeu
dc.subjectArchitectureen
dc.titleMyself on sitees
dc.title.alternativePrototipoak. Bienal Internacional de Nuevas Formas Artísticases
dc.title.alternativePrototipoak. International Biennial of New Artistic Formsen
dc.title.alternativePrototipoak. Forma Artistiko Berrien Nazioarteko Bienalaeu
dc.typeIntervención artísticaes
dc.typeInterbentzio artistikoaeu
dc.typeArtistic interventionen
dc.contributor.artistErkmen, Ayse-
dc.contributor.curatorPérez, Fernando-
dc.contributor.curatorCasado, Rosa-
dc.contributor.curatorLópez, Maider (1975- )-
dc.contributor.curatorNoël, Stéphane-
dc.contributor.originatorAzkuna Zentroa - Alhóndiga Bilbao-